Retours


Ben je niet tevreden van je aankoop? Niet helemaal de juiste kleur? Dan hebt u, als consument, het recht aan Café Crochet te melden dat je afziet van de aankoop, binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van de artikelen. Je mag jouw bestelling zonder reden retourneren, maar om onze service te verbeteren is jouw feedback heel waardevol. 

Retourvoorwaarden:

Je stuurt de goederen in de originele verpakking, in goede staat, op eigen risico en kosten* terug. 
Van zodra wij de goederen in originele, onbeschadigde staat hebben ontvangen, zal uw geld (met uitzondering van de verzendkosten) teruggestort worden binnen de 14 dagen. 

Afgeprijsde artikelen (bij acties, solden of door gebruik van een kortingscode) kunnen niet geretourneerd worden. 

Let op: brei en haakpakketten horen in het geheel te worden geretourneerd. Alle producten uit het desbetreffende pakket dienen ongebruikt retour gestuurd te worden. Indien er artikelen uit het pakket zijn gebruikt, dan is uw retour helaas ongeldig. 

Mocht uw pakket beschadigd aangekomen zijn of voldoen ze niet aan de kwaliteit door onzentwege (kleur, problemen met het product, verfbaden…) of zijn ze defect, dan kan er, na controle van een tegoedbon aan de klant worden geschonken en zullen de retourkosten uiteraard voor rekening van Café Crochet genomen worden.
In het geval van schade aan pakketten is het makkelijkst om een foto van uw pakket te sturen naar info@cafecrochet.be.

Bij annulatie van een bestelling, alvorens deze werd verstuurd, zijn bovenstaande voorwaarden ook van toepassing. 

Retouradres:

Café Crochet
Vladslostraat 45
8610 Werken

Retours door BPost


BPost biedt uw bestelling aan, maar u bent helaas niet thuis. Na een tijdje haal je jouw bestelling ook niet op in het postkantoor. Wat gebeurt er dan? Wanneer de bestelling door Bpost terug naar afzender wordt gestuurd, zullen wij contact opnemen met u. U hebt dan drie opties: 

  • Je hebt 14 dagen tijd om na ontvangst van de retour contact op te nemen als u de bestelling opnieuw wil laten versturen.
    Hiervoor worden opnieuw verzendkosten ten laste van de klant aangerekend, ook indien recht had op gratis verzending.
  • Wil je de bestelling niet meer ontvangen en dus ook niet opnieuw laten verzenden, dan annuleren wij de bestelling met aftrek van de verzendkosten en een administratieve kost van € 5,00. Deze maatregel geldt ook in het geval wij u niet telefonisch of via e-mail kunnen bereiken.
  • Wil je de bestelling wel nog ontvangen, maar niet meer laten verzenden? Dan kunt u deze kosteloos komen ophalen in de winkel.
    De eventuele originele verzendkosten worden echter niet meer terugbetaald. 

Vragen?

Mensen spreken mensen. We staan steeds voor jou paraat om jouw vraag te beantwoorden. Neem telefonisch contact op via 0486 37 78 86 of per email via info@cafecrochet.be